*Plottwist Winactie* Win De Bigamist van Rona Halsall!

Hatseflats vandaag verschijnt de psychologische thriller De Bigamist van Rona Halsall whoohoo, en wij mogen dankzij Uitgeverij Luitingh-Sijthoff een exemplaar weg gaan geven! 📚🤩

Is dat gaaf of is dat gaaf? Jaaaaa dat is dus gaaf! Ook zo benieuwd naar de achterflap? Komt ie:

De bigamist is de perfecte, psychologische thriller voor fans van Gone Girl en De hulp. Vol onverwachte plottwists.

‘Met Emma, Sams echtgenote. Kan ik hem misschien even spreken?’
Even bleef het stil. ‘Eh, hoe bedoelt u? Ík ben Sams vrouw.’
Aan haar toon hoorde Emma dat dit geen grap was, en haar mond viel open toen de betekenis van de woorden tot haar doordrong…

Ik wist al dat ik met Sam wilde trouwen vanaf onze eerste ontmoeting. Na het plotselinge verlies van mijn moeder was de charmante, welbespraakte architect met donkerbruine ogen precies de frisse start die ik nodig had. Ons eerste kind was al onderweg nog voordat we onze huwelijksreis hadden gepland. Ik wilde zo graag dat ons gezinnetje zou werken dat ik zijn onverklaarbare gedrag negeerde. De lange zakenreizen, de geheime telefoontjes, en het geld dat steeds van mijn rekening verdween. Maar dan blijkt dat hij meer te verbergen heeft dan ik dacht.

Sam is echter niet de enige met geheimen. En ik zal tot het uiterste gaan om mezelf te beschermen…

💍 Hoeiii, nou kijk dat klinkt toch helemaal top? Ga nu door voor: Hoe te winnen!

*** *Oplet-modus* aan en volg de onderstaande paar stappen:

1: Natuurlijk hoor je allang bij de bijna 22.000 Samenlezenisleukerds in onze gezellige Facebookgroep, maar mocht dat om een bijzondere reden toch niet zo zijn, kom er dan vooral even bij. Dat kan heel makkelijk door op onderstaand blauwe linkje te klikken:

Samenlezenisleuker (ja deze blauwe inderdaad)

2: Laat onder dit bericht in die zelfde groep of onder onze post op Insta weten dat je mee doet met vrolijk trouwgifje (foto mag ook). Je kan ons op Insta vinden via onderstaande blauwe link:

Instagram Samenlezenisleuker

(Handig hè al dat blauw?)

3: Geen moetje maar altijd wel leuk voor ons en de auteur als je dit bericht even openbaar deelt op je eigen tijdlijn. Dat kan het makkelijkste door te delen via onze openbare Facebookpagina en die vind je dan weer hier (weer op het blauwe woordje klikken, klopt helemaal)

Nou hotseflots dat was het dan alweer. Makkelijker kunnen we het niet maken. Wij doen een dikke dank aan Uitgeverij Luitingh-Sijthoff voor het mogelijk maken van deze gave Winactie! Op woensdag 26 juni zullen we de winnaar bekend maken. Veel succes! 🍀🥳

Gepubliceerd door

Samenlezenisleuker

Recensies, winacties, tips, leesclubs, columns, een kort verhaal of interviews! Kortom, alles wat maar gezellig en leuk is met betrekking tot boeken :-D

Eén gedachte over “*Plottwist Winactie* Win De Bigamist van Rona Halsall!”

Plaats een reactie