Inschrijving Leesclub Samenlezenisleuker-Liam van Miranda Hillers!

leesclub stap1 Hillers Liam

Whoop daar zijn we dan weer met een Samenlezenisleuker-Leesclub!

Alweer even geleden hadden we de te gezellige leesclub omtrent het boek Kai weten jullie nog?  Nee?  Kijk even naar bijvoorbeeld dit item via deze link:

Leesclub Kai: De Quotes! 

En nu is daar de opvolger en hebben we weer een leesclub! Whoop te gaaf toch? Wil je meedoen? Dat kan want wij mogen vier mensen uitnodigen om samen met Ka & Co dit heerlijke boek te gaan lezen. En het zijn paperbacks dus gelijk weer een plekje gevuld in je boekenkast!! Dus hou je van New Adult? Geef je dan op…. Hoe? Lees even onderstaande regeltjes….

Wil je meedoen? Geef je op in een mailtje aan Samenlezenisleuker@gmail.com  en ga akkoord met onderstaande voorwaarden:

*Je bent bereid het boek na ontvangst binnen twee weken te lezen en een recensie te sturen naar: Samenlezenisleuker@gmail.com

Natuurlijk plaatsen wij die op ons blog en het zou bijzonder fijn zijn dat je je recensie dan ook plaatst op bijv. Hebban Goodreads, en/of Bol.

*Je komt tijdens het lezen gezellig in onze daarvoor aangemaakte Facebookgroep om zo met elkaar (wij zitten daar natuurlijk ook in) over het boek te kunnen brainstormen en ons van updates/quotes te voorzien welke wij tijdens het lezen via ons blog zullen plaatsen en delen.

*In je aanmeldings mail vertel je ons vast wat je van de cover vindt, zodat als je ingeloot wordt, wij gelijk alvast een mooi item kunnen maken 😀

Vrijdag 17 november zullen we de deelnemers bekend maken! Dus mailen mensen, wij hebben er weer zin in, want Samenlezenisleuker!!!

Een hele dikke dank aan Miranda Hillers voor het beschikbaar stellen van de exemplaren.

Over Liam:

LIAM
Ken je dat? Op een onverwacht moment, op een plek waar honderden, zelfs duizenden mensen rondlopen, spreek je vluchtig iemand. In die enkele minuten gebeurt er niets speciaals, maar toch blijft die persoon in je hoofd dwalen. Helaas kun je er niet veel mee, eigenlijk niets. Je weet geen naam, laat staan een nummer.

Hoe groot is de kans om haar weer te ontmoeten? Hoe kom ik überhaupt ooit te weten wie ze is? Wat bezielde me om haar niet achterna te gaan? Wat nog belangrijker is: waarom moet mij dit overkomen?

Zo bijzonder was ze niet.
Zo bijzonder dat ik aan haar blijf denken.
Hoe bijzonder zou het zijn als we elkaar ooit treffen?

CHARLIZE
Is het onontkoombaar dat er op deze aardbol iemand rondloopt die mijn ware liefde is? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen. Ik dacht dat ik hem had gevonden, maar het was hem niet. Verre van dat. Het gezegde ‘na regen komt zonneschijn’ wil ik eerst zien, dan pas geloven.

Gepubliceerd door

Samenlezenisleuker

Recensies, winacties, tips, leesclubs, columns, een kort verhaal of interviews! Kortom, alles wat maar gezellig en leuk is met betrekking tot boeken :-D

Geef een reactie

