*Winactie Gesloten*Samen winnen met Nadine Barroso-Win de Thriller: Ken mij niet!!

Maandag 15 mei…en we hebben een winnaar!

Wie mag zich de blije eigenaar van een gesigneerde Ken mij niet noemen?

*Tromgeroffel* Dat isssssss Yvonne Boogaard!

Namens Samenlezenisleuker en Nadine Barroso gefeliciteerd, heel veel leesplezier en laat vooral even weten hoe je het vond! 😀

Stuur je ons even je adresgegevens via Samenlezenisleuker@gmail.com

Nadine nogmaals hartstikke bedankt voor deze prachtactie!

 

 

gesloten 2

 

 

 

ken mij niet 2.png

De thriller Ken mij niet van Nadine Barroso is net uit, Corina heeft het gelezen en is bere-enthousiast! Haar vier en halve sterren recensie lees je hier:

Corina las: Ken mij niet-Nadine Barroso****1/2

En rapapaaa hij kan nu ook jouw kant opkomen!! Whiehoooo want wij mogen een gesigneerd exemplaar in de Winactie gooien!!

Natuurlijk “moet” je er weer wat voor doen, want die zon en zo, je weet het wel…. Maar wat dan? Als de bekende Waailappen-brigade van Facebook houden we het ook deze keer makkelijk:

Wees of word lid van onze Facebookgroep: Samenlezenisleuker

En laat in een reactie aldaar onder de winactie weten dat jij Ken mij niet zou willen winnen.

Wel leuk is het, als je ook even de auteurspagina van Nadine liket via deze link: Auteur Nadine Barroso

Gaaf hè en piece of koekie toch??

Let’s do this!! Succes allemaal namens ons en een hele dikke dank aan Nadine Barroso voor het mogelijk maken van deze prachtactie!!

Maandag 15 mei maken wij de winnaar bekend 😀

Over Ken mij niet:

Tessa is op de vlucht. Ze is doodsbang dat de man die haar voor het leven getekend heeft, haar opnieuw vindt. Daarom moet ze steeds een nieuwe identiteit aannemen. Overal waar ze komt vallen doden. Wat hebben die met Tessa te maken? Is het mogelijk voor iemand die zo beschadigd is, opnieuw te beginnen?

Ken mij niet is een ijzersterke thriller met een origineel plot.

Gepubliceerd door

Samenlezenisleuker

Recensies, winacties, tips, leesclubs, columns, een kort verhaal of interviews! Kortom, alles wat maar gezellig en leuk is met betrekking tot boeken :-D

12 gedachten over “*Winactie Gesloten*Samen winnen met Nadine Barroso-Win de Thriller: Ken mij niet!!”

  1. Klinkt ontzettend intrigerend..heel graag..Wil vooral graag ontdekken waarom er blijven doden vallen waar Tessa komt. Hoe gaat een gekwetst mens om met zijn nieuwe toekomst en stopt het ooit?

    Like

Geef een reactie

