*Winactie gesloten* Samen winnen met A.W. Bruna Uitgevers: Win de thriller Het meisje uit Brooklyn!!

 

Woensdag 17 mei en we hebben een winnaar!!! Whoop whoop! Van wie mogen wij het adres doorgeven aan A.W.Bruna Uitgevers?? Dat issssss…..

Nel Crea!!

Namens Samenlezenisleuker en A.W.Bruna van harte en geniet van dit heerlijke boek! Laat je ons via de mail Samenlezenisleuker@gmail.com je adres gegevens even weten?

 

gesloten 2

Olaaaaa daar zijn we weer!! Wij deden mee aan de Blogtour rondom Het meisje uit Brooklyn van Guillaime Musso. Corina kreeg een vooruitlees-exemplaar in de mail en zou daarna het fysieke boek ontvangen. Maar wij dachten: laten we het eens anders doen. Laten wij vragen of wij iemand van onze leden blij mogen maken met dat exemplaar. En in overleg met A.W. Bruna Uitgevers is daar dan nu een WINACTIE, waarvoor een hele dikke dank!!

het mesije uit brooklyn

Whoop whoop. Wat moet je doen? Niet zo heel veel hè, want je weet: Ka & Co zijn van de Makkelijk-Show.

Like in ieder geval even de Facebookpagina van de uitgever via deze link:

A.W. Bruna Uitgevers

Reageer in onze Facebookgroep Samenlezenisleuker onder de actie met je leukste boek gerelateerde quote!

( Je kent ons, we love quotes 😀 )

Woensdag 17 mei zullen we de winnaar bekend maken!! Succes allemaal!!

Over Het meisje uit Brooklyn:

Ik herinner me het moment nog goed. We keken uit over zee, toen Anna me een vraag stelde. ‘Als ik iets vreselijks deed, zou je dan nog steeds van me houden?’ Wat zou jij gezegd hebben? Anna was de vrouw van mijn leven. Over drie weken gingen we trouwen. Natuurlijk hield ik van haar, wat ze ook op haar geweten zou hebben. Tenminste, dat dacht ik. Maar ze begon zenuwachtig in haar tas te rommelen, en liet me een foto zien. ‘Dit komt door mij.’ Ik staarde naar haar geheim, verbijsterd, en wist dat onze levens voorgoed veranderd waren. Geschokt stond ik op en vertrok, zonder nog een woord te zeggen. Toen ik terugkwam was Anna verdwenen. Sindsdien ben ik naar haar op zoek.

‘Ondraaglijke spanning! Als je dit boek openslaat leg je het niet meer weg voordat je weet wie het meisje uit Brooklyn werkelijk is. Bereid je voor op een paar slapeloze nachten…’ – METRO

‘Een thriller met een briljante plot. Opnieuw weet Musso de lezers te misleiden en te intrigeren.’ – LE PARISIEN

De recensie van Corina gemist? Via de volgende link kan je hem alsnog lezen:

Blogtour-Corina las: Het meisje uit Brooklyn-Guillaume Musso****

Gepubliceerd door

Samenlezenisleuker

Recensies, winacties, tips, leesclubs, columns, een kort verhaal of interviews! Kortom, alles wat maar gezellig en leuk is met betrekking tot boeken :-D

11 gedachten over “*Winactie gesloten* Samen winnen met A.W. Bruna Uitgevers: Win de thriller Het meisje uit Brooklyn!!”

Geef een reactie

