Samen met jou en toch weer niet

Samen!

whitout-you

Ik heb het vaker gezegd, ik hou van samen. Samen lezen, leven, gek doen, wijn drinken en soms zelfs samen serieus doen. Maar samen praten over haar waar ik niet samen mee kan zijn is lastig. Ja ik plaats soms wat over haar en dat ik haar mis, dat ik zoveel liever samen met haar was. Ik zou er alles voor over hebben en toch ook weer niks. Want was ik nu samen met haar, dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet samen met mijn lieve Rob. Was ik niet samen met Rob dan was ik ook niet samen met mijn lieve surrogaat kids en tja zo kan ik doorgaan. Maar was ik dan wel samen met de papa van haar? We waren zo jong…. was dat goed gegaan? En had ik het samen met haar alleen gered? Had ik dan nu gestaan waar ik ben? Ik mis haar elke dag, wil elke dag dat ik nog even met haar samen kan zijn. Maar dat gaat niet. Gelukkig ben ik in mijn hart altijd met haar samen!

liefde

Gepubliceerd door

Samenlezenisleuker

Recensies, winacties, tips, leesclubs, columns, een kort verhaal of interviews! Kortom, alles wat maar gezellig en leuk is met betrekking tot boeken :-D

Een gedachte over “Samen met jou en toch weer niet”

Geef een reactie

